Google Adsense Müjdeleri Duyurdu!

Geçen aylarda Google'ın Youtube reklamlarına müdahalesini görmüştük. Kazanç sağlayacak olan youtuberlara bazı şartlar getirilmişti. K...

Google Adsense Müjdeleri Duyurdu!

Geçen aylarda Google'ın Youtube reklamlarına müdahalesini görmüştük. Kazanç sağlayacak olan youtuberlara bazı şartlar getirilmişti. Kazanç sağlamak için kanallarda en az 10 bin izlenmenin istenmesi ve bir izlenme almak için 30 saniye videonun izlenilmesi gerekiyordu. Her ne kadar Youtube'da önemli adımlar atılmış olsa da uzun zamandır Web için bir güncelleme görememiştik.

Politika Kurallarının Güncellenmesi

Kullanıcıların ısrarla istediği, Adsense'in daha şeffaf bir hal alma dileği gerçekleşecek. Kullanıcılar sayfada bir hata yaptığı zaman nerede hata yaptığını görerek bu hatayı çözebilecekler. Google Adsense, politika sorunlarının nasıl giderilebileceği konusunda rehberlik yapacak.

Sayfaya İşlem

Google Adsense, bundan sonra kural ihlali yapan tüm kullanıcılara karşı tüm sitedeki reklamları kaldırmak yerine sayfada yaptığı hatayı kullanıcıya bildirecek ve ilgili sayfadaki reklamları kaldıracak.

Sitenin kalan kısımlarında ise reklamlar bağımsız halde gösterilmeye devam edecek. Google Adsense'in verdiği düzenleme fırsatını iyi değerlendiremeyen kullanıcılar için uyarılara rağmen bu sorunun tatlıya bağlanmaması halinde Google Adsense hesaplarını kapatma gibi yollara başvuracak.

Yazıyı beğendin mi? Şunlara da bir göz atabilirsin.

4 yorum

  1. Adsense beni hic bir yere kabul etmio bende basvurmuyorum artk kardes.Kim ne kazaniyosa kazansn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen öyle pes etmemek gerek. İnsan, düşüşe geçtiğinde yumruğunu sıkarak kendinden güç almasını bilmeli. Senin elinde sonuçta. Diğerlerinden ne bir eksiğin ne de bir artın var. Herkes eşit konumda. Tek avantajları buralarda daha önce bulundukları için birazcık daha önde olmaları. Zamanla sende o konuma gelirsin.

      Sil
    2. Yok kardesim sorun önce geldin sonra gittin degil :) ben seoymus,şuymuş buymus onlardan anlamiyorum Blog tasarimindan da anlamam.Menü bile olusturmadim öylece duruyo.Yani bilgi kısmında geride kaliyorum.hem banane onlar pesime düssün 😀

      Sil
    3. Şöyle bir örnek vereyim: Günün birinde sokakta giderken birisi yanına gelip sana bana para ver, diyor. Ona hiçbir şey sormadan direkt verir misin paranı?

      Peki, Adsense bir gün sokakta gidiyor diyelim. Sen ona gittin ve bana para ver, dedin diyelim. Sen sana gelene soruyorsun da Adsense sormasın mı? Onun da birtakım koşulları var işte. Dediğim dedik diyor. Ya yapacaksın bir şeyler öğrenip ya da ekmeğimi yemeyeceksin diyor.

      O değilde kendimi Google kurucusu gibi hissettim. Çok gaza geldim şu an. Google'a rakip şirket falan mı kursam acaba? Bence şirket falan değil de Google, beni bu konuşmamdan sonra direkt şirketin başına geçirmeli. Nerede bulacak canım benim gibi adamı, hiç! =P

      Sil