Nerve Filmini İzledim, Yorumluyorum!

Bugün hastalıkla beraber Nerve filmini izlemeye zaman bulabildim. Filmi kaç gündür izlemek istiyordum. Birilerinin önerileriyle filmi keş...

Nerve Filmini İzledim, Yorumluyorum!

Bugün hastalıkla beraber Nerve filmini izlemeye zaman bulabildim. Filmi kaç gündür izlemek istiyordum. Birilerinin önerileriyle filmi keşfetmiştim. Oyuncularda daha önce American Horror Story dizisinden tanımış olduğum Emma Roberts vardı. "Tamam müdür, izlerim ben bunu" diyerek aldım izleyecekler listeme. Sonunda fırsat bulup izleyebildim.

Film Konusu

Filmin girişinde Vee isminde bir kız (Emma Roberts), sevdiği çocuğu facebookda stalklarken birden kız arkadaşı arar. Kız arkadaşı Sydney (Emily Meade), ona "Nerve" isminde bir oyun önerir. Türkçe karşılığı ile "Sinir" olan bu oyun, iki şekilde sınıfa ayrılmaktadır; biri izleyici, diğeri ise oyuncu. İzleyici olmak için yanlış hatırlamıyorsam, Tommy'den (Miles Heizer)  gördüğüm kadarıyla saat başına 20$'a yakın bir para ödüyoruz. Oyuncu olunca bize izleyiciler görevler veriyor ve bu görevleri yerine getirince hesabımıza belirtilen değerde para geliyor.

Sydney, Vee'ye bu oyunu önerir. Vee ilk başta önemsemez. Sevdiği çocuğun karşısında küçük düşünce evine gider ve oyuna başlamaya karar verir. İlk görevini yapmak için Tommy'i çağırır ve görevde onun, on beş dakika içerisinde bir yere gitmesini istenir. On beş dakika içerisinde gittikten sonra orada tanımadığı birisini öpmesini ister.

Her şey bu noktada başlar. Orada Ian adında birisiyle tanışır ve onunla şehre gidilmesi görevi teklif edilir. Görevi kabul etmesiyle birlikte onunla partner olmaya başlar. Bundan sonra Ian ile Vee'nin takipçilerini sevindirecek, gaza getirecek müthiş sahneler beklemektedir.

Film Hakkında Yorumum

Film, IMDB'den 6,6 almış. Bana kalırsa, sonlara doğru çok bozmasına rağmen, ilk başlarda sanki içindeymişiz gibi bize yaşattığı için film 6,6 puanını bayağı bir hak ediyor. Gençlik filmi tadında olmuş ve alttan alta gerçekten mesajlar veriyor.

Suç tarzını seviyorsanız, bu film izlenecekler sırasında mutlaka olması filmlerden diyebilirim. Emma Roberts'ın oyunculuğunu bilen bilir. Kalitesiz bir oyuncu değildir. Gönül rahatlığı ile boş zamanınızı bu film ile değerlendirebilirsiniz.

Film bittikten sonra, her zaman yaptığım gibi film hakkında yorumları incelerim. En beğendiğim yorumu aşağıya bırakıyorum.

Adamlar hepsini bir gecede mi yaşadı? Oha.
Haykırarak güldüğüm bir yorumdur. Sen onca şeyin yaşanmasına tepki vermiyorsun da buna mı veriyorsun? Helal sana! 😋

Yazıyı beğendin mi? Şunlara da bir göz atabilirsin.

0 yorum